Přizpůsobení jednotky převodovky k vozidlu

DSG Převodovky

Na vozidlech koncernu VW od roku výroby 2013 platformy MQB se převodovka DSG stala nedílnou součástí imobilizéru, a proto po její výměně nejste schopni vozidlo nastartovat.

Automatické převodovky DSG přizpůsobujeme na přání a umíme také k vozidlu přiřadit i použité převodovky z vrakoviště.

Možnosti přizpůsobení jednotky převodovky:
• Pokud máte Vaši originální převodovku (mechatroniku), jsme schopni z ní vyčíst data a zapsat do nové převodovky tzv. klonování dat 1:1 FLASH + EEPROM
• Pokud nemáte původní mechatroniku je nutné vyčíst data z Vašeho vozu a poté přizpůsobit jednotku převodovku k vozidlu.
• Deaktivace imobilizéru v jednotce převodovky

Na vozech jsme schopni přehrát mechatroniku dle požadavku.
• Např. pokud vyměníte mechatroniku ze 77kW verze do 125kW vozidlo zobrazuje závadu “nesouměr převodových kol”, protože má jiný převodový poměr.
• Upravujeme tzv. podtáčení motoru, kdy převodovka nesmyslně podtáčí motor na vysoký rychlostní stupeň. Řazení jsme vám schopni modifikovat tak, aby byl průběh řazení sportovnější povahy.

Mechatroniku nám můžete zaslat i poštou, opravenou Vám odešleme do 3 pracovních dnů zpět. Upozorňujeme, že pokud nemáte původní převodovku, tak není součástí i kódování.



Aktualizace softwaru a základní nastavení

Nabízíme aktualizaci (flash) stávající verze softwaru na poslední aktuální verzi pro převodovky vozidel Audi – Škoda – Seat – Volkswagen:
• DSG
• Multitronic
• S-Tronic
• Tiptronic

Aktualizace – přehráváme na nejnovější verzi od výrobce vozidla, kde jsou opraveny softwarové chyby.

Přizpůsobení po výměně – nahrajeme aktuální software pro dané vozidlo

Originální software – přehráváme po tuningových úpravách na originál

Základní nastavení – po výměně spojek nebo řídící jednotky

Adaptace za jízdy

Úprava softwaru automatických převodovek koncernu VW

Limit kroutícího/točivého momentu
Automatické převodovky mají v softwaru nastavený limit točivého momentu, to znamená, že upravené motory na větší výkon budou omezeny na tuto hodnotu převodovky. Tento limit točivého momentu můžeme zvýšit na stejnou hodnotu motoru nebo na maximální možnou hranici převodovky.

Automatické řazení nahoru v manuálním režimu
V manuálním režimu většina automatických převodovek přeřadí na další rychlostní stupeň při dosažení určitých otáček motoru. To né vždy vyhovuje jízdnímu stylu řidiče a je to nepříjemné nad ztrátou kontroly manuálního řazení. Můžeme toto nastavit na vyšší otáčky nebo úplně zakázat, kde bude daný rychlostní stupeň vytočen na maximální otáčky motoru tzv. omezovač a bude tak plná kontrola nad řazením.

Launch Control
Pokud Vaše vozidlo nemá Launch Control nebo chcete jen posunout nastavené otáčky motoru a tím dosáhnout dokonalého rozjezdu, jsme schopni upravit data převodovky tak, aby se držel na určitém limitu otáček motoru, když vozidlo stojí na místě. Po úpravě na správný limit otáček motoru bude mít vozidlo dokonalý poměr výkonu a přilnavosti k vozovce pro rychlý rozjezd s minimálním protáčením kol.

Vyšší rychlost řazení
U některých převodovek a softwaru lze zvýšit až o 20 % rychlost řazení, což snižuje prodlevu řazení a zlepšuje akceleraci vozidla. Vyšší rychlost řazení zlepší dobu odezvy řazením pádly.

Zvýšení tlaku spojkových lamel
Zvýšení tlaku na lamelové spojky pro menší prokluz spojek.

DTC chybové kódy
V případě nutnosti, umíme vypnout chybové kódy v řídící jednotce. Většinou se toto řeší při sporadických závadách.

Nastavení počítadla km
Nastavení aktuálních kilometrů vozidla do převodovky po její výměně.

Podtáčení motoru
Máme řešení pro tuto špatnou vlastnost automatických převodovek vozidel koncernu VW a to podtáčení motoru.

U těchto převodovek je z výroby nastavené, aby měl motor co nejnižší otáčky kvůli nízkým emisím. Kde převodovka zbytečně rychle přeřazuje na vyšší převodový stupeň a poté podřazuje ve velmi nízkých otáčkách motoru okolo 1000 – 1200 ot. /min.

Co způsobují nízké otáčky motoru:
• Větší vibrace z pohonné jednotky
• Nedostatečný výkon / krouticí moment
• Rychlejší opotřebení převodovky ložiska atd.
• Rychlejší opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku spojek

Výše uvedené úpravu provádíme u vozidel značek:
• Audi
• Volkswagen
• Seat
• Škoda
• Cupra

Typy převodovek:
• DQ200 -0AM/0CW 7ti stupňová dvouspojková převodovka
• DQ250 – 02E/0D9 6ti stupňová dvouspojková převodovka
• DQ380 – 0DE 7ti stupňová převodovka
• DQ381 – 0GC 7ti stupňová převodovka
• DQ500 – 0BH/0BT 7ti stupňová převodovka
• DL382 – 0CL/0CJ/0DP/0CK/0DN 7ti stupňová dvouspojková převodovka
• DL501 – 0B5 7ti stupňová dvouspojková převodovka
• DQ511 – 10ti stupňová převodovka
• DQ400/E – 0DD plug-in hybrid Golf GTE a Passat GTE

Jedná se o softwarovou úpravu převodovky s časovou náročností mezi 2 – 5 hod.


Kontakt

Adresa provozovny:

Purkyňova 1805, 250 82 Úvaly u Prahy

Telefon:

+420 721 904 277

Loading
Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme.

PRACOVNÍ DOBA:

Po-Čt 8.00 – 12:00 | 13:00 – 17:00

Pá 8.00 – 12:00

So-Ne Zavřeno


CAR DIAGNOSTIK

Specialista na elektronické systémy vozidel

Designed by APL Studio