Úprava softwaru automatických převodovek DSG
Limit kroutícího/točivého momentu
Automatické převodovky mají v softwaru nastavený limit točivého momentu, to znamená, že upravené motory na větší výkon budou omezeny na tuto hodnotu převodovky. Tento limit točivého momentu můžeme zvýšit na stejnou hodnotu motoru nebo na maximální možnou hranici převodovky.
Automatické řazení nahoru v manuálním režimu
V manuálním režimu většina automatických převodovek přeřadí na další rychlostní stupeň při dosažení určitých otáček motoru. To né vždy vyhovuje jízdnímu stylu řidiče a je to nepříjemné nad ztrátou kontroly manuálního řazení. Můžeme toto nastavit na vyšší otáčky nebo úplně zakázat, kde bude daný rychlostní stupeň vytočen na maximální otáčky motoru tzv. omezovač a bude tak plná kontrola nad řazením.
Launch Control
Pokud Vaše vozidlo nemá Launch Control nebo chcete jen posunout nastavené otáčky motoru a tím dosáhnout dokonalého rozjezdu, jsme schopni upravit data převodovky tak, aby se držel na určitém limitu otáček motoru, když vozidlo stojí na místě. Po úpravě na správný limit otáček motoru bude mít vozidlo dokonalý poměr výkonu a přilnavosti k vozovce pro rychlý rozjezd s minimálním protáčením kol.
Vyšší rychlost řazení
U některých převodovek a softwaru lze zvýšit až o 20 % rychlost řazení, což snižuje prodlevu řazení a zlepšuje akceleraci vozidla. Vyšší rychlost řazení zlepší dobu odezvy řazením pádly.
Zvýšení tlaku spojkových lamel
Zvýšení tlaku na lamelové spojky pro menší prokluz spojek.
Úpravu provádíme u vozidel značek:
Audi – Volkswagen – Seat – Škoda – Cupra
Typy převodovek:
DQ200 -0AM/0CW 7ti stupňová dvouspojková převodovka
DQ250 – 02E/0D9 6ti stupňová dvouspojková převodovka
DQ380 – 0DE 7ti stupňová převodovka
DQ381 – 0GC 7ti stupňová převodovka
DQ500 – 0BH/0BT 7ti stupňová převodovka
DL382 – 0CL/0CJ/0DP/0CK/0DN 7ti stupňová dvouspojková převodovka
DL501 – 0B5 7ti stupňová dvouspojková převodovka
DQ511 – 10ti stupňová převodovka
DQ400/E – 0DD plug-in hybrid Golf GTE a Passat GTE
Postup úpravy:
- Zkušební jízda s vozidlem
- Měřené hodnoty převodovky
- Záloha původních dat převodovky EEPROM + FLASH + kódování
- Úprava vyčtených dat
- Zápis upravených dat zpět do převodovky
- Zkušební jízda po úpravě – případně doladění
Jedná se o softwarovou úpravu převodovky s časovou náročností mezi 2 – 5 hod.