Deaktivace systému Start/Stop
Start/Stop je dnes součástí prakticky každého nového auta a dostává se i do řady dřívějších modelů s inovacemi nových modelových roků. Cílem tohoto systému je snížení spotřeby paliva.
Po deaktivaci nebude nadále automaticky po zastavení vozidla vypnut motor a následně po znovu rozjetí nastartování. Po této úpravě nebude již tolik opotřebováván startér s autobaterií a motor bude dostatečně dochlazován. Tuto funkci lze kdykoliv aktivovat do původního stavu.
Naše úprava systému lze kdykoliv vrátit zpět do původního stavu jako před úpravou.
Provádíme naprosto profesionální softwarovou úpravu a i tlačítko na manuální deaktivaci je plně v provozu, takže vše vypadá jako by byl systém neustále aktivní.
Po zastavení vozidla se Vám pouze zobrazí přeškrtnutá kontrolka systému Start/Stop a po rozjetí zhasne.
Nevýhody systému Start/Stop:
– rychlé opotřebení turbodmychadel jejich nedochlazováním
– větší namáhání kluzných ložisek a dalších pohyblivých součástí v motoru
– rychlé opotřebení startéru (z častého startování v provozu)
– rychlé opotřebení autobaterie (větší zátěž odběru proudu při startu)
– rychlé opotřebení alternátoru (větší zátěž při dobíjení autobaterie)
– Nedochází ke změně teploty v kabině z důvodu vypnutí klima kompresoru
Motory s turbodmychadly, kterým neprospívá okamžité vypnutí po zastavení, nýbrž by měly ještě patnáct-dvacet vteřin běžet na volnoběh kvůli chlazení turbodmychadla – to bereme jako samozřejmost.
U níže uvedených vozidel lze start/stop deaktivovat a u některých otočit funkci tlačítka.
Audi – Škoda – VW – Seat
Ostatní značky se informujte telefonicky nebo emailem.
Seznam podporovaných značek kde nelze vypnout přes diagnostiku zásuvku.
U níže uvedených vozidel kde nelze start/stop deaktivovat přes diagnostickou zásuvku, instalujeme speciální modul, který po zapnutí zapalování automaticky deaktivuje systém.
Po následném stisknutí tlačítka start/stop se systém opět aktivuje.
Požadavky pro montáž: vozidlo musí mít mechanické tlačítko Start/Stop !!!
Podpora značek:
– Audi, VW, Seat, Škoda
– BMW, Mini
– Citroen, Peugeot
– Dacia, Renault
– Daewoo
– Dodge
– Fiat, Alfa Romeo, Lancia
– Ford, Mazda
– Honda
– Hyundai, Kia
– Chevrolet
– Chrysler
– Iveco
– Land Rover
– Mercedes
– Mitsubishi
– Nissan
– Opel
– Subaru
– Suzuki
– Toyota
– Volvo
Doba montáže modulu: 1 – 5 hod dle typu vozidla
Doba deaktivace přes diagnostickou zásuvku u koncernu VW: 15 – 45 min
Záruka na modul 24 měsíců.