Oprava systému AdBlue/SCR
MAN TGE 2.0 TDI 2016-
Dodávky MAN TGE euro 6 s motorem 2.0 TDI s řídící jednotkou Delphi DCM6.2V mají velmi časté problémy se vstřikovacím systémem AdBlue.
I po výměně součástí tohoto systému vstřikování močoviny se problémy často nevyřeší, hlavně při větším nájezdu km.
V případě závady:
– Porucha systému
– Defekt NOX senzoru
– Nefunkční čerpadlo kapaliny
– Defekt řídící jednotky systému
– Vadná kabeláž
– Nefunkční systém nádrže kapaliny
– Poškozené vedení kapaliny
Omezení při závadě na systému AdBlue/SCR:
– Nouzový režim motoru – omezení výkonu
– Odpočet km a poté nemožnost nastartování motoru
Po úpravě:
– Nesvítí žádné kontrolky systému AdBlue
– Nezobrazují se žádné závady systému
– Není potřeba doplňovat kapalinu
– Žádný nouzový režim motoru
– Žádná omezená rychlost
– Žádné hlášky o blokací startéru po ujetí určitých km – odpočítávání
Tuto úpravu u jednotky DCM6.2V děláme přes diagnostikou zásuvku OBD bez nutnosti rozebírat jednotku.
V případě deaktivace systému AdBlue se stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
Tato služba je nabízena pouze pro sportovní účely, kde se upravuje daný vůz nebo v případě závady na systému k dojezdu do nejbližšího servisu na opravu systému AdBlue.
Deaktivace – vypnutí systému AdBlue je vždy na zodpovědnost provozovatele vozidla.
V případě zájmu nás kontaktujte ohledně cenové nabídky pro Váš vůz.