Oprava systému AdBlue/SCR

Mercedes Sprinter
Dodávky Mercedes Sprinter s euro 6 s dieselovými motory a řídící jednotkou Bosch EDC17, DELPHI CDR3, MD1CP001 nebo MD1CP006 mají velmi časté problémy se vstřikovacím systémem AdBlue.
I po výměně součástí tohoto systému vstřikování močoviny se problémy často nevyřeší, hlavně při větším nájezdu km.
V případě závady:
• Porucha systému
• Defekt NOX senzoru
• Nefunkční čerpadlo kapaliny
• Defekt řídící jednotky systému
• Vadná kabeláž
• Nefunkční systém nádrže kapaliny
• Poškozené vedení kapaliny
Omezení při závadě na systému AdBlue/SCR:
• Nouzový režim motoru – omezení výkonu
• Omezení max rychlosti vozidla mezi 20–25 km/h
• Odpočet km a poté nemožnost nastartování motoru
Po úpravě:
• Nesvítí žádné kontrolky systému AdBlue
• Nezobrazují se žádné závady systému
• Není potřeba doplňovat kapalinu
• Žádný nouzový režim motoru
• Žádná omezená rychlost
• Žádné hlášky o blokací startéru po ujetí určitých km – odpočítávání
Tuto úpravu u jednotek Bosch EDC17, Delphi CRD3, MD1CP001, MD1CP006 děláme přes diagnostikou zásuvku OBD nebo konektor řídící jednotky tzv. BENCH bez nutnosti rozebírat jednotku.
V případě deaktivace systému AdBlue se stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.
Tato služba je nabízena pouze pro sportovní účely, kde se upravuje daný vůz nebo v případě závady na systému k dojezdu do nejbližšího servisu na opravu systému AdBlue.
Deaktivace – vypnutí systému ADBLUE je vždy na zodpovědnost provozovatele vozidla.
V případě zájmu nás kontaktujte ohledně cenové nabídky pro Váš vůz.
Kontakt
Adresa provozovny:
Purkyňova 1805, 250 82 Úvaly u Prahy
Email:
servis@car-diagnostik.cz
Telefon:
+420 721 904 277