
TVS Engineering úprava SW DSG DQ380/381 Performance
převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
- Zlepšení chlazení spojek
- Celkové zlepšení termálního managementu
Výkonové zlepšení:
- Schopnost spojek přenést až 600Nm
- Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
- Zvýšené limitery točivého momentu
- Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
- Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
- Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
- Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
- Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
- Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)
Launch Control:
- Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
- Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
- Různé LC strategie pro D S M režimy
- LC se zapnutým ESP
Další vlastnosti:
- Indikátor zařazeného stupně
- Vylepšené brzdění motorem
- Vypnutí plachtění (jízda na N)
TVS Engineering úprava SW DSG DQ380/381 Comfort
Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
- Zlepšení chlazení spojek
- Celkové zlepšení termálního managementu
TVS Engineering úprava SW DSG DQ500
Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:
Určení:
- AUDI RS3 8V
- AUDI TTRS 8S
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
- Zlepšení chlazení spojek
- Celkové zlepšení termálního managementu
Výkonové zlepšení:
- Schopnost spojek přenést až 700Nm
- Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
- Zvýšené limitery točivého momentu
- Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
- Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
- Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
- Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
- Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
- Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)
Launch control:
- Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
- Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
- Různé LC strategie pro D S M režimy
- LC se zapnutým ESP
Další vlastnosti:
- Indikátor zařazeného stupně
- Vylepšené brzdění motorem
- Vypnutí plachtění (jízda na N)
TVS Engineering úprava SW 7°DSG DQ200 Comfort
Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:
Převodovka DQ200 byla první, která používá systém suchých spojek. Bohužel to sebou nese několik neduh, zvláště pak ve srovnání s předchůdcem DQ250. Nejčastější závadou je nadměrné opotřebení spojek. TVS Engineering již v roce 2011 vyvinulo speciální kalibraci pro tuto převodovku, která tomuto zabraňuje. Bez tohoto SW si můžete být jistí, že dříve či později vás problémy se spojkou potkají.
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
- Zlepšení chlazení spojek
- Celkové zlepšení termálního managementu
TVS Engineering úprava SW 7°DSG DQ200 Performance
Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M.
Převodovka DQ200 byla první, která používá systém suchých spojek. Bohužel to sebou nese několik neduh, zvláště pak ve srovnání s předchůdcem DQ250. Nejčastější závadou je nadměrné opotřebení spojek. TVS Engineering již v roce 2011 vyvinulo speciální kalibraci pro tuto převodovku, která tomuto zabraňuje. Bez tohoto SW si můžete být jistí, že dříve či později vás problémy se spojkou potkají.
Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režm M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu
Zlepšení životnosti:
- Zlepšení chlazení spojek
- Celkové zlepšení termálního managementu
Výkonové zlepšení:
- Schopnost spojek přenést až 350Nm
- Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
- Zvýšené limitery točivého momentu
- Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
- Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
- Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
- Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
- Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
- Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)
Launch control:
- Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
- Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
- Různé LC strategie pro D S M režimy
- LC se zapnutým ESP
Další vlastnosti:
- Indikátor zařazeného stupně
- Vylepšené brzdění motorem
- Vypnutí plachtění (jízda na N)