Vyberte stránku

TVS Engineering úprava SW DSG DQ380/381 Performance

převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:

Drivability upgrade:

Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.

Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.

Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu

Zlepšení životnosti:

  • Zlepšení chlazení spojek
  • Celkové zlepšení termálního managementu

Výkonové zlepšení:

  • Schopnost spojek přenést až 600Nm
  • Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
  • Zvýšené limitery točivého momentu
  • Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
  • Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
  • Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
  • Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
  • Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
  • Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)

Launch Control:

  • Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
  • Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
  • Různé LC strategie pro D S M režimy
  • LC se zapnutým ESP

Další vlastnosti:

  • Indikátor zařazeného stupně
  • Vylepšené brzdění motorem
  • Vypnutí plachtění (jízda na N)

TVS Engineering úprava SW DSG DQ380/381 Comfort

Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:

Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu

Zlepšení životnosti:

  • Zlepšení chlazení spojek
  • Celkové zlepšení termálního managementu

TVS Engineering úprava SW DSG DQ500

Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:

Určení:

  • AUDI RS3 8V
  • AUDI TTRS 8S

Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu

Zlepšení životnosti:

  • Zlepšení chlazení spojek
  • Celkové zlepšení termálního managementu

Výkonové zlepšení:

  • Schopnost spojek přenést až 700Nm
  • Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
  • Zvýšené limitery točivého momentu
  • Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
  • Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
  • Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
  • Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
  • Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
  • Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)

Launch control:

  • Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
  • Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
  • Různé LC strategie pro D S M režimy
  • LC se zapnutým ESP

Další vlastnosti:

  • Indikátor zařazeného stupně
  • Vylepšené brzdění motorem
  • Vypnutí plachtění (jízda na N)

TVS Engineering úprava SW 7°DSG DQ200 Comfort

Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M. Hlavními přínosy jsou:

Převodovka DQ200 byla první, která používá systém suchých spojek. Bohužel to sebou nese několik neduh, zvláště pak ve srovnání s předchůdcem DQ250. Nejčastější závadou je nadměrné opotřebení spojek. TVS Engineering již v roce 2011 vyvinulo speciální kalibraci pro tuto převodovku, která tomuto zabraňuje. Bez tohoto SW si můžete být jistí, že dříve či později vás problémy se spojkou potkají.

Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režim M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu

Zlepšení životnosti:

  • Zlepšení chlazení spojek
  • Celkové zlepšení termálního managementu

TVS Engineering úprava SW 7°DSG DQ200 Performance

Tato úprava převodovky rapidně vylepšuje její chování ve všech jízdních režimech D S M.

Převodovka DQ200 byla první, která používá systém suchých spojek. Bohužel to sebou nese několik neduh, zvláště pak ve srovnání s předchůdcem DQ250. Nejčastější závadou je nadměrné opotřebení spojek. TVS Engineering již v roce 2011 vyvinulo speciální kalibraci pro tuto převodovku, která tomuto zabraňuje. Bez tohoto SW si můžete být jistí, že dříve či později vás problémy se spojkou potkají.

Drivability upgrade:
Zlepší se logika řazení ve všech režimech.
Režim D: V režimu D nebude převodovka motor tolik podtáčet a zlepší se celkově logika řazení a podřazování.
Režim S: Tento režim se konečně stane použitelným. Otáčky se nebudou celou dobu držet nesmyslně vysoko, ale budou reagovat na styl jízdy.
Režm M: V tomto režimu převodovka nebude sama přeřazovat nahoru. Odpadne tak trápení s dvojím přeřazením, kdy dáte povel k přeřazení ve stejný okamžik, co sama převodovka přeřadí, jehož výsledkem je přeřazení o dva stupně a ztráta akcelerace.
U všech režimů se zlepší chování tempomatu

Zlepšení životnosti:

  • Zlepšení chlazení spojek
  • Celkové zlepšení termálního managementu

Výkonové zlepšení:

  • Schopnost spojek přenést až 350Nm
  • Zvýšení tlaku oleje působícího na spojky
  • Zvýšené limitery točivého momentu
  • Zlepšení řazení i podřazování ve všech režimech
  • Zlepšená odezva na povely od řadících pádel
  • Zlepšený rozjezd vozu ve všech režimech
  • Vyladěné limitery točivého momentu při přeřazení
  • Možnost nastavení vyšších maximálních otáček
  • Deaktivace automatického řazení v manuálním režim (podřazení volitelné)

Launch control:

  • Zrychlení reakcí u LC pro rychlejší rozjezd
  • Několika stupňový LC – jak sešlápnete plyn, takové bude LC držet otáčky
  • Různé LC strategie pro D S M režimy
  • LC se zapnutým ESP

Další vlastnosti:

  • Indikátor zařazeného stupně
  • Vylepšené brzdění motorem
  • Vypnutí plachtění (jízda na N)