Supertech

Sací ventily

Sériové sací ventily sice vydrží o něco větší výkon než výfukové, ovšem pro použití na více upraveném motoru 370hp+ nejsou vhodné a je třeba je vyměnit za odolnější. Jinak hrozí rozpadnutí ventilu a spadnutí zbytků do válců, což může mít fatální následky pro celý motor. Vhodnou alternativou jsou kované nerezové po nitridované ventily od firmy Supertech. Kované nerezové ventily jsou mnohem více tepelně odolnější, takže jsou ideálním řešením pro vysoce přeplňované a nitrem plněné motory. Úprava single groove spočívá pouze v jedné drážce na ventilu, díky čemuž se tato verze hodí pro vysoce otáčkové 8k+ motory.

Výfukové ventily

Seriové sací ventily sice vydrží o něco větší výkon než výfukové, ovšem pro použití na více upraveném motoru 370hp+ nejsou vhodné a je třeba je vyměnit za odolnější. Jinak hrozí rozpadnutí ventilu a spadnutí zbytků do válců, což může mít fatální následky pro celý motor. Vhodnou alternativou jsou inconelové ventily od firmy Supertech. Inconelové ventily jsou mnohem více tepelně odolnější, takže jsou ideálním řešením pro vysoce přeplňované a nitrem plněné motory. Úprava single groove spočívá pouze v jedné drážce na ventilu, díky čemuž se tato verze hodí pro vysoce otáčkové 8k+ motory.

Ventilové pružiny

Tvrdší ventilové pružinky jsou nutnost pro každého, kdo si přeje vyztužit motor 2,0TFSI a získat možnost vytáčet motor nad 7300+ ot/min. Tyto tvrdší pružinky s titanovými sedly jsou vhodné pro použití až do 8000 ot/min. Titanová sedla slouží k předejetí únavy materiálu a tím selhání pružiny, čímž vydrží jak vysoké výkony, tak je předurčena i k dlouhé životnosti. 

Další nutností pro dosazení tvrdších ventilových pružin je při zvyšování výkonu. Je známo, že u 2,0 TFSI EA113 při použití hybridního turba nad 400hp jsou tyto pružinky nezbytnost. U novějšího motoru 2,0 TSI EA888 jsou nezbytnost pro dosažení maximálního výkonu již u K04 turbodmychadla. High boost mapa se bez těchto pružinek zde neobejde.