Oprava systému AdBlue/SCR

Mercedes Sprinter

Dodávky Mercedes Sprinter s euro 6 s dieselovými motory a řídící jednotkou Bosch EDC17, DELPHI CDR3, MD1CP001 nebo MD1CP006 mají velmi časté problémy se vstřikovacím systémem AdBlue.

I po výměně součástí tohoto systému vstřikování močoviny se problémy často nevyřeší, hlavně při větším nájezdu km.

V případě závady:

– Porucha systému
– Defekt NOX senzoru
– Nefunkční čerpadlo kapaliny
– Defekt řídící jednotky systému
– Vadná kabeláž
– Nefunkční systém nádrže kapaliny
– Poškozené vedení kapaliny

Omezení při závadě na systému AdBlue/SCR:

– Nouzový režim motoru – omezení výkonu
– Omezení max rychlosti vozidla mezi 20–25 km/h
– Odpočet km a poté nemožnost nastartování motoru

Po úpravě:

– Nesvítí žádné kontrolky systému AdBlue
– Nezobrazují se žádné závady systému
– Není potřeba doplňovat kapalinu
– Žádný nouzový režim motoru
– Žádná omezená rychlost
– Žádné hlášky o blokací startéru po ujetí určitých km – odpočítávání

Tuto úpravu u jednotek Bosch EDC17, Delphi CRD3, MD1CP001, MD1CP006 děláme přes diagnostikou zásuvku OBD nebo konektor řídící jednotky tzv. BENCH bez nutnosti rozebírat jednotku.

V případě deaktivace systému AdBlue se stává vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemních komunikacích.

Tato služba je nabízena pouze pro sportovní účely, kde se upravuje daný vůz nebo v případě závady na systému k dojezdu do nejbližšího servisu na opravu systému AdBlue.

Deaktivace – vypnutí systému ADBLUE je vždy na zodpovědnost provozovatele vozidla.

V případě zájmu nás kontaktujte ohledně cenové nabídky pro Váš vůz.