Milltec
Výfukové svody
Výfukové svody jsou vyrobené z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením svedeným do dvou kolektorů a vyústěním pro napojení zbytku výfuku. Změněná geometrie výfukových svodů a zvětšený průměr vedení má spolu se sportovními katalyzátory největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení se sportovními katalyzátory Milltek Sport a Catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky STAGE II.
Sportovní katalyzátory
- díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením a napojuje se přímo na výfukové svody. Zvětšené vedení se sportovními katalyzátory má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s výfukovými svody Free Flow od Milltek Sport a Catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky STAGE II.
Downpipe
díl výfuku vyrobený z T304 vysokojakostní nerezové oceli. Celý 1. díl výfuku je vytvořen ohýbaným vedením, na kterém je osazen nerezovým vlnovec a sportovní katalyzátor (popřípadě verze bez katalyzátoru). Tento díl má největší přínos v celé výfukové soustavě ke zvýšení výkonu. Díky tomu lze maximalizovat zážitky z řízení auta. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s Catback výfukem Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR Stage II.
Catback výfuky
Vyroben z kvalitní nerezové oceli. Obsahuje díl bez rezonátoru (nejhlasitější verze), nebo variantu s rezonátorem (tišší varianta), vedení kolem zadní nápravy s tlumiči výfuku za zadní nápravou a zakončuje ho několik variant koncovek výfuku. Díky zvětšenému průměru vedení přispívá k lepšímu proudění výfukových plynů, což má pozitivní vliv na výkon hlavně u upravených aut. Výfuk je až o 35% lehčí než originální, vyrobený z těžké oceli. Zlepšuje a zvýrazňuje zvuk motoru, ovšem bez nežádoucího dunění. Největší nárust výkonu a úbytek hmotnosti lze čekat ve spojení s prvním dílem výfuku Milltek Sport a úpravou řídící jednotky od APR.