Komponenty APR
APR Zapalovací moduly
APR zapalovací moduly jsou navrhnuty tak, aby dodaly zapalovacím svíčkám o 10% vyšší napětí a s lepší přesností. Díky většímu napětí budou produkovat svíčky větší jiskru, čímž se zlepší zapalování směsi a omezí se nežádoucí detonační zapalování.
Zkrácené řazení
APR Short Shifter Systém je kompletní řešení kulisy řazení, která zamezuje vůlím v řazení, zkracuje dráhy řazení a celkově zvyšuje kvalitu řazení. Kulisu řazení si lze plně nastavit. Lze měnit jak délku řazení ve dvou osách, tak lze vyladit i množství protizávaží na kulise řazení, pro co nejlepší pocit z jízdy. Instalace je velmi snadná a APR Short Shifter Systém padne přesně na místo sériového dílu. Spolu s vysokou kvalitou zpracování si tak můžete užívat kratší čas při přeřazení a delší čas při akceleraci.
Chladič kapaliny motoru
APR Coolant Performance Systém (CPS) je masivní, vpředu umístěný velký chladič, který výrazně redukuje teplotu nasávaného vzduchu (IAT), minimalizuje absorbování celého systému přeplňování teplem a zvyšuje výkon. Je o 140% větší než sériový chladič a obsahuje samo-odvzdušňovací cirkulační okruh, který zaručuje, že vždy bude k dispozici maximální výkon. Chladič je integrovaný do chladícího okruhu. Tento lepší chladič je doporučený pro každé zvýšení výkonu!
Brzdový systém
APR představuje ultra odolný brzdový Kit, který zprostředkovává vynikající brzdný účinek za přijatelnou cenu. Kit je navrhnutý přímo pro konkrétní vozy koncernu VW a je určený pro široké spektrum použití. Od běžného denního užívání na výkonných vozech, přes rychlé vyjížďky až po použití na okruzích při Track-day eventech. APR brzdy daleko předčí účinek ve všech směrech ať již sériových brzd, tak i většiny brzdových kitů na trhu, včetně originálních a daleko větších a těžších brzd z AUDI RS3 // TTRS.
Každý APR brzdový Kit obsahuje 6ti pístkové hliníkové třmeny, plovoucí dvoudílné kotouče s odlehčenými hliníkovými středy, teflonové hadice s opletem, držáky třmenů, brzdové destičky a další drobné příslušenství pro kompletní montáž. Náhradní brzdové kotouče a destičky jsou k dispozici za přijatelné ceny.
Pružiny podvozku
APR Roll-Control snížené sportovní pružiny jsou navrhnuty pro zlepšení jízdních vlastností a zlepšení vzhledu. Toto jednoduché a efektivní zlepšení snižuje těžiště vozu, zmírňuje náklony a pohupování, zlepšuje vzhled a jsou plně kompatibilní se sériovými tlumiči, včetně DCC podvozku. Zlepšení jízdních vlastností nijak výrazně nezhoršuje komfort vozu, ani nikterak nesnižuje životnost sériových tlumičů. Každá pružina je vyrobena z prémiových materiálů a za pomoci nejnovějších high-end výrobních postupů, které zajišťují dlouhou trvanlivost pružin, které tak snesou i tvrdé zacházení.
Stabilizátory nápravy
APR Roll-Control stabilizační tyče jsou navrhnuty pro zlepšení jízdních vlastností vozu při průjezdu zatáčkami, aniž by nějak negativně ovlivnily komfort. Jednoduché, ale efektivní zlepšení redukuje rozdíl zatížení vnitřního a vnějšího kola. Tím se potlačuje nedotáčivost, autu se propůjčuje více neutrální chování a zlepšuje se grip vozu. Každý stabilizátor je vyrobený za použití nejnovějších obráběcích technik z kvalitních materiálů, které zajistí dlouhou životnost a správnou funkci stabilizátorů.
Výplň silentbloků
APR Výplň spodního silentbloku motoru z nerezové oceli omezuje nežádoucí pohyb motoru, rázy od kol a tahání vozu do stran při prudké akceleraci. Zároveň zlepšuje pocit z řízení vozu tím, že odstraňuje nežádoucí prodlevu a „gumovost“ vozu. To vše bez nežádoucího přenosu vibrací z motoru do kastle vozu.
Tyčky stabilizátorů
APR Nastavitelné tyčky stabilizátoru zlepšují jízdní vlastnosti a odezvu řízení. To je docíleno nahrazením originálních tyček, které nemají takovou pevnost jak ve spoji, tak v tyčce, která je propojuje. Originální tyčky jsou z tenkého plechu, který pruží. Spolu s měkkými gumovými spoji, nedokáží zprostředkovat rychlou odezvu řízení. APR tyčky stabilizátoru těmito neduhy netrpí, navíc je možné štelovat jejich délku a tím i předpětí stabilizátoru. Tím dopomůžou k preciznějšímu naladění podvozku.
Výfukový systém
APR Catback výfukový systém, výstavní kousek, ručně vyrobený z kvalitní T304 nerezové oceli a svařený technologií TIG, zosobňuje výkon, vzhled, a hlavně zvuk vašeho vozu. Výfukové tlumiče se saténovou úpravou jsou plně průchozí konstrukce a je možné je nakonfigurovat dle Vašeho přání, zdali budete chtít výrazný zvukový projev nebo přidáním středového tlumiče budete volit spíše decentní zvuk. Výfuk se vyznačuje jednoduchou a snadnou montáží, kterou umožňují precizní zpracování výfuku a kvalitní nerezové spony, které drží jednotlivé části pohromadě.
Karbonové sání
APR karbonové sání zvyšuje výkon primárně zlepšením průchodu vzduchu skrze sací trakt, a to při stále adekvátní filtraci. S tímto sáním můžete očekávat vyšší výkon i točivý moment v celém spektru otáček a citlivější reakce na pohyby plynového pedálu. Zlepšený byl také zvukový projev a mnozí můžou v závislosti na jízdním stylu očekávat i nižší spotřebu.
Vstup do turba
APR Turbo Inlet Pipe je jednoduché bolt-on zlepšení, které eliminuje restrikci při vstupu vzduchu do turbodmychadla. Pro ideální tvar bylo firmou APR zvoleno řešení odlití celé části z hliníkové slitiny, které se vyznačuje precizním tvarováním a plynulým gradujícím zúžením až ke vstupu. To je největší rozdíl oproti klasickým vstupům do turba, jež jsou na trhu, a které se vyznačují skokovým zúžením a často ovarky, které vznikají při svařování jednotlivých částí. APR vstup do turbodmychadla se tak vyznačuje zlepšeným prouděním vzduchu a příkladným zpracováním, které odstraňuje vnitřní restrikci v části, kde se napojuje vedení odvětrání motoru PCV ventilem a dovoluje tak pracovat turbodmychadlu daleko efektivněji.
Turbokity
APR Stage III Turbokit srazí čas potřebný na zdolání 1/4 mílové trati na 10 s. To vše přes chytré, cenově dostupné a rozšířitelné řešení na klíč. To představuje hrozbu pro extrémně přeplňované čtyřválce včerejška a láme srdce muscle a exotických aut, které jsou za kvílení turbodmychadla ponechány v prachu motorem třetinové velikosti. Z auta se tak stane zlá, ale na druhou stranu snadno zkrotitelná šelma, která je vhodná pro civilizované denní ježdění a překvapí i vynikající spotřebou paliva. Rychlé reakce s téměř sériovým turbo-lagem přispívají k větším zážitkům z řízení auta bez nutnosti činit nějaké kompromisy ze strany řidiče. Je odpovědí na touhu po větším výkonu a zároveň i výkladní skříní inženýrského týmu APR, který celý Kit vyvíjel a stále zdokonaloval přes rok a půl, až k úplně dokonalosti. Snadně namontovatelný, bleskově rychlý a produkující naprosto fascinující zážitek z řízení. Takový je APR Stage III Kit!
Intercolery
APR Intercoler Kit, určený pro montáž na originální místo, dramaticky snižuje teplotu nasávaného vzduchu (IAT), minimalizuje zadržování tepla chladičem, a hlavně poskytne další zvýšení výkonu motoru!! Tento Kit je přímá náhrada za originální chladič a nevyžaduje tak žádné dodatečné broušení či řezání během montáže. Dosazení APR intercooleru je velice doporučeno pro každou fázi zvýšení výkonu.
Oil Catch Tank
Oil Catch tank systém pro separaci olejových výparů. Tento systém zabraňuje olejovým výparům z klikové hřídele a hlavy válců dostat se do sacího traktu motoru. To předchází olejovému zamoření chladiče a tlakových hadic, karbonovému nánosu v sacích kanálkách a degradaci oktanové specifikace paliva ve válcích.
Silikonové tlakové hadice
APR Tlakové hadice jsou kompletní systém, který se montuje jako přímá náhrada za faktorové gumové hadice, které se nacházejí v tlakovém vedení od turbodmychadla ke škrtící klapce motoru. Tento Kit obsahuje v mnoha směrech vylepšené hadice, které jsou navrhnuty pro maximální výkon, životnost a jako pojištění proti výkon ubírajícím únikům vzduchu z vedení, Jedná se o kompletní Kit určený pro všechna sériová turbodmychadla (IS20, IS38…), který je plně kompatibilní se sériovou škrtící klapkou a s jak se sériovým, tak s APR Intercoler kitem.