Vyberte stránku

Integrated Engineering

IE Stage 1

Zvýšení výkonu IE Stage 1 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 310hp a 527Nm. Pro tento výkon není potřeba dalších dodatečných dílů a provádí se přehráním map skrz OBD zásuvku do originální řídící jednotky motoru.

IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.

Vlastnosti:

  • Zvýšení výkonu až na 310hp a 527Nm
  • Není potřeba žádných dodatečných dílů nebo jiných úprav k dosažení výkonu
  • Podpora 95 a 98 oktanového paliva
  • Možný výběr low a high boost map
  • Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
  • Odstraněn omezovač rychlosti
  • Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
  • Snadný upgrade na další Stage ( Stage 2 & Stage 3 IS38 / Garrett Stg1 Turbo)
  • Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
  • Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
  • Kompatibilní se sportovním sáním
  • Kompatibilní s lepším intercoolerem
  • Kompatibilní s úpravou DSG převodovky

IE Stage 2

Zvýšení výkonu IE Stage 2 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 310hp a 541Nm. Jedná se o pokročilejší naladění motoru, které ke svému chodu vyžaduje montáž dalších komponent. Minimální požadavky jsou sportovní první díl výfuku (Downpipe) a sportovní sání.

IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.

Vlastnosti:

  • Zvýšení výkonu až na 327hp a 541Nm
  • Speciálně naladěné pro vozy, které mají namontované sportovní sání a sportovní Downpipe
  • Podpora 95 a 98 oktanového paliva
  • Možný výběr low a high boost map
  • Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
  • Odstraněn omezovač rychlosti
  • Varianta jak s aktivovaným Pops and Bangs, tak varianta bez střílení do výfuku
  • Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
  • Snadný upgrade na další Stage ( Stage 3 IS38 / Garrett Stg1 Turbo)
  • Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
  • Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
  • Vyžadováno sportovní sání
  • Vyžadována sportovní Downpipe
  • Kompatibilní s lepším intercoolerem (důrazně doporučeno)
  • Kompatibilní s úpravou DSG převodovky (důrazně doporučeno)
  • Vozy s manuální převodovkou budou potřebovat upgrade spojky

IE Stage 3 IS38

Zvýšení výkonu IE Stage 3 IS38 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 396hp a 601Nm. Pro tento výkon není potřeba dalších dodatečných dílů a provádí se přehráním map skrz OBD zásuvku do originální řídící jednotky motoru.

IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.

Vlastnosti:

  • Zvýšení výkonu až na 396hp a 601Nm
  • Speciální naladění pro větší turbodmychadlo a případně další komponenty
  • Podpora 95 a 98 oktanového paliva
  • Možný výběr map pro sériový katalyzátor i high boost map pro sportovní downpipe
  • Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
  • Odstraněn omezovač rychlosti
  • Varianta jak s aktivovaným Pops and Bangs, tak varianta bez střílení do výfuku
  • Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
  • Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
  • Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
  • Vyžadováno větší IS38 turbodmychadlo
  • Vyžadováno sportovní sání
  • Vyžadována sportovní Downpipe
  • Vyžadován větší intercooler
  • Vyžadována úprava DSG převodovky nebo montáž silnější spojky u manuální převodovk