Integrated Engineering
IE Stage 1
Zvýšení výkonu IE Stage 1 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 310hp a 527Nm. Pro tento výkon není potřeba dalších dodatečných dílů a provádí se přehráním map skrz OBD zásuvku do originální řídící jednotky motoru.
IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.
Vlastnosti:
- Zvýšení výkonu až na 310hp a 527Nm
- Není potřeba žádných dodatečných dílů nebo jiných úprav k dosažení výkonu
- Podpora 95 a 98 oktanového paliva
- Možný výběr low a high boost map
- Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
- Odstraněn omezovač rychlosti
- Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
- Snadný upgrade na další Stage ( Stage 2 & Stage 3 IS38 / Garrett Stg1 Turbo)
- Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
- Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
- Kompatibilní se sportovním sáním
- Kompatibilní s lepším intercoolerem
- Kompatibilní s úpravou DSG převodovky
IE Stage 2
Zvýšení výkonu IE Stage 2 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 310hp a 541Nm. Jedná se o pokročilejší naladění motoru, které ke svému chodu vyžaduje montáž dalších komponent. Minimální požadavky jsou sportovní první díl výfuku (Downpipe) a sportovní sání.
IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.
Vlastnosti:
- Zvýšení výkonu až na 327hp a 541Nm
- Speciálně naladěné pro vozy, které mají namontované sportovní sání a sportovní Downpipe
- Podpora 95 a 98 oktanového paliva
- Možný výběr low a high boost map
- Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
- Odstraněn omezovač rychlosti
- Varianta jak s aktivovaným Pops and Bangs, tak varianta bez střílení do výfuku
- Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
- Snadný upgrade na další Stage ( Stage 3 IS38 / Garrett Stg1 Turbo)
- Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
- Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
- Vyžadováno sportovní sání
- Vyžadována sportovní Downpipe
- Kompatibilní s lepším intercoolerem (důrazně doporučeno)
- Kompatibilní s úpravou DSG převodovky (důrazně doporučeno)
- Vozy s manuální převodovkou budou potřebovat upgrade spojky
IE Stage 3 IS38
Zvýšení výkonu IE Stage 3 IS38 pro motor 2,0 TSI zvyšuje výkon až na 396hp a 601Nm. Pro tento výkon není potřeba dalších dodatečných dílů a provádí se přehráním map skrz OBD zásuvku do originální řídící jednotky motoru.
IE kompletně přepracovalo originální mapy v řídící jednotce, aby dosáhlo zvýšeného výkonu a zároveň i uhlazeného komfortního projevu motoru. Takovéto ladění spočívá ve vývoji na vlastním testovacím voze, který je podroben stovkám hodin na válcové zkušebně výkonu, ověřováním veškeré funkčnosti a spolehlivosti jak v provozu za různých klimatických a výškových podmínek, tak na závodních tratích. Po veškerých testech následovalo dolaďování a následné další testování až se docílilo velmi výkonného a spolehlivého naladění.
Vlastnosti:
- Zvýšení výkonu až na 396hp a 601Nm
- Speciální naladění pro větší turbodmychadlo a případně další komponenty
- Podpora 95 a 98 oktanového paliva
- Možný výběr map pro sériový katalyzátor i high boost map pro sportovní downpipe
- Zvýšený omezovač otáček na 7000rpm
- Odstraněn omezovač rychlosti
- Varianta jak s aktivovaným Pops and Bangs, tak varianta bez střílení do výfuku
- Aktivace plynového pedálu při brzdění (možnost Brake boosting)
- Zachování veškerých bezpečnostních limiterů v ŘJ
- Navrženo pro široký rozsah klimatických a výškových podmínek
- Vyžadováno větší IS38 turbodmychadlo
- Vyžadováno sportovní sání
- Vyžadována sportovní Downpipe
- Vyžadován větší intercooler
- Vyžadována úprava DSG převodovky nebo montáž silnější spojky u manuální převodovk