APR

STAGE 1

APR základní úprava řídící jednotky má největší přínos u zvýšení výkonu vozu a je tak nejefektivnější modifikace auta v poměru pořizovací ceny a přidaného výkonu u motoru 2,0 TSI. Tato úprava APR Stage 1 je určená pro jinak naprosto sériové auto, bez žádných dalších modifikací. Nejsou vyžadovány žádné díly a čistě úpravou řídící jednotky dosáhnete velkého posunu ve výkonu, akceleraci, v pružném zrychlení, a to vše s možností legálně projít emisní kontrolou.

Úprava je nicméně kompatibilní i s dalšími sportovními díly jako jsou Sportovní sání, Lepší Intercooler kit, Catback výfuk nebo propustnější tlakové vedení. Díky těmto dílům lze dosáhnout ještě vyššího výkonu s jeho lepším průběhem, kdy motor začne zabírat dříve a potáhne lépe i ve vyšších otáčkách. Zlepší se také reakce motoru a lehce se sníží spotřeba. To vše stále legálně projde emisní kontrolou na STK. Úprava se nahrává do sériové řídící jednotky skrze OBD-II zásuvku. Řídící jednotka se tedy nemusí fyzicky rozebírat.

Další funkce APR úprav:

APR úprava řídící jednotky přináší nový rozměr v použitelnosti takto výkonných vozů, které disponují náhonem pouze na přední kola. Na první dva převodové stupně je zde omezený točivý moment tak, aby byl vůz vždy na hraně trakce a plný výkon se odemkne až od třetího převodového stupně. To vše s perfektním sladěním s kontrolou trakce ASR. To znamená, že vůz na první tři kvalty zrychluje naprosto lineárně, bez prokluzu předních kol, bez zásahů ASR, které často způsobuje nekomfortní „houpání“ vozu v akceleraci. Je zde obrovský posun v životnosti předních pneumatik, jak oproti sériovému vozu, tak hlavně oproti úpravám od veškeré konkurence. APR úprava se může zdát lehce dražší, nicméně rozdíl se rychle obrátí v následných nákladech na nové přední pneu. Hlavně ale získáte vyšší výkon na vyšší kvalty, kde je to potřeba, kultivovanější chod s lepším průběhem výkonu a lepším dávkováním výkonu skrze upravený chod plynového pedálu. Ten nyní zabírá lineárně a s větší, nicméně stále komfortní, citlivostí. K úpravě na přání zdarma vypínáme problematický „Start stop“.

APR Stage 2

APR Stage 2 úprava je další krok ve zvyšování výkonu. Tato úprava vyžaduje dosadit sportovní první díl výfuku v závislosti, jestli se jedná o vůz s pohonem předních nebo všech kol 4×4. Dále je potřeba sportovní sání včetně vstupu do turba pro dosažení udávaného výkonu.

Pro ještě vyšší výkon je možné dosadit Intercooler kit nebo zadní část výfuku bez nutnosti dále doladit řídící jednotku vozu. APR doporučuje u takto upravených vozů zkrátit interval výměny oleje na 15tis km a svíček na 30tis km.

APR Stage 3

APR s potěšením představuje ultimátní kalibraci řídící jednotky pro použití originálního „Golf R / S3“ turbodmychadla IHI IS38 pro VW Golf GTI/AUDI A3 a Škodu Octavia RS!

APR IS38 úprava řídící jednotky je navrhnuta pro použití se sériovým turbodmychadlem z VW Golf 7 R / AUDI S3 / SEAT Leon Cupra pro vozidla VW Golf 7 GTI, Škoda Octavia RS a AUDI A3. Úprava produkuje asfalt trhajících 387 koní za použití 98 oktanového paliva a přes 400 koní při použití APR E85 Flexifuel úpravy (v přípravě). Úprava je dostupná s nižším maximálním výkonem i pro seriový první díl výfuku. Po úpravě můžete očekávat bleskově rychlé reakce s hladkou denní použitelností a s výkonem v širokém spektru otáček, který je dostupný až k omezovači.

Za použití několika vozidel testovaných ve všech koutech světa, včetně APR vlastního vývojového vozu, strávil tým APR kalibračních inženýrů půl roku laděním nové řídící jednotky Simos 18 až téměř k dokonalosti, aby mohla hladce spolupracovat s novým IS38 turbodmychadlem. Všechny kritické aspekty platformy těchto nových vozidel byly vzaty v úvahu a monitorovány prostřednictvím vlastních diagnostických nástrojů, které dokáží monitorovat veškeré hodnoty s přesností a datovou propustností daleko nad rámec toho, co je běžné v tomto průmyslu. Díky správnému naladění motorových map si řídící jednotka motoru plně rozumí s nově přidaným turbodmychadlem a pracuje tak zcela správně. To se odráží v hladkém nástupu točivého momentu s jeho plochým průběhem v širokém pásmu otáček, potlačení surgování turbodmychadla, předejetí dosažení limitů originální palivové soustavy a snížení zatížení pro seriovou převodovku. Časování vačkových hřídelí a zdvih ventilů jsou optimalizovány tak, aby pomohly turbodmychadlu v jeho brzkém náběhu a zároveň ho nelimitovaly ve vyšších otáčkách. Podle různých provozních režimů byly lambdasonda, předstih zapalování, požadovaný točivý moment, tlak turbodmychadla a další hodnoty pečlivě optimalizovány pro maximální výkon, aniž by se uchylovalo k riskantním kalibračním zkratkám.

APR IS38 výkon:

Pro zákazníky nabízíme tři varianty úprav. Jednu slabší pro ty, kteří chtějí zachovat seriový výfuk a vůbec celkovou sériovost, dále verzi, která využívá plný potenciál tohoto motoru za pomoci dalších podpůrných dílů, kde je vyžadován minimálně APR první díl výfuku a důrazně doporučeny jsou další díly jako APR Intercooler a APR sportovní sání, aby se docílilo maximálního udávaného výkonu.