Autoelektro | +420 721 904 277 | servis@car-diagnostik.cz

Autoservis | +420 774 663 208 | autoservis-pav@seznam.cz

Podtáčení motoru u vozidel s automatickou převodovkou DSG

Máme řešení pro tuto špatnou vlastnost automatických převodovek vozidel koncernu VW a to podtáčení motoru.

U těchto převodovek je z výroby nastavené, aby měl motor co nejnižší otáčky kvůli nízkým emisím. Kde převodovka zbytečně rychle přeřazuje na vyšší převodový stupeň a poté podřazuje ve velmi nízkých otáčkách motoru okolo 1000 – 1200 ot. /min.

Co způsobují nízké otáčky motoru:

Větší vibrace z pohonné jednotky

Nedostatečný výkon / krouticí moment

Rychlejší opotřebení převodovky ložiska atd.

Rychlejší opotřebení dvouhmotnostního setrvačníku spojek

Úpravu provádíme u vozidel značek:

 Audi – Volkswagen – Seat – Škoda – Cupra

Typy převodovek:

DQ200 -0AM/0CW  7ti stupňová dvouspojková převodovka

DQ250 – 02E/0D9 6ti stupňová dvouspojková převodovka

DQ380 – 0DE 7ti stupňová převodovka

DQ381 – 0GC 7ti stupňová převodovka

DQ500 – 0BH/0BT 7ti stupňová převodovka

DL382 – 0CL/0CJ/0DP/0CK/0DN 7ti stupňová dvouspojková převodovka

DL501 – 0B5 7ti stupňová dvouspojková převodovka

DQ511 – 10ti stupňová převodovka

DQ400/E – 0DD plug-in hybrid Golf GTE a Passat GTE

Postup úpravy:

  • Zkušební jízda před úpravou
  • Měřené hodnoty převodovky
  • Záloha původních dat převodovky EEPROM + FLASH + kódování
  • Úprava vyčtených dat
  • Zápis upravených dat zpět do převodovky
  • Zkušební jízda po úpravě – případné doladění

Jedná se o softwarovou úpravu převodovky s časovou náročností mezi 2 – 4 hod.